SZANOWNI MIESZKAŃCY
Urząd Miasta Pszów uprzejmie informuje, że dnia 31 marca upływa termin składania deklaracji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi.
Do złożenia deklaracji zobowiązani są wszyscy właściciele nieruchomości, zarówno zamieszkałych jak i tych niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne. Wyjątkiem są mieszkańcy budynków wielolokalowych (bloków, kamienic), za nich deklarację złożą Zarządcy budynków lub Spółdzielnie.
W przypadku, kiedy budynek mieszkalny nie jest obecnie zamieszkały także należy złożyć deklarację, w części D należy wpisać że na nieruchomości zamieszkuje "0" osób, a miesięczna opłata wynosi: "0 zł."
Teczki zawierające druki deklaracji i informacje dotyczące nowego systemu gospodarowania odpadami zostały dostarczone na nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej w lutym bieżącego roku. Osoby, które nie otrzymały jeszcze teczek z informacją, mogą odebrać je w Urzędzie Miasta Pszów, w I budynku na II piętrze.