INFORMACJA BURMISTRZA MIASTA PSZÓW Drukuj
środa, 07 października 2015 15:12
INFORMACJA BURMISTRZA MIASTA PSZÓW z dnia 05 października 2015 roku o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień
25 października 2015 roku

Na podstawie art. 36 § 1-3, w związku z art. 5 pkt 6 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku - Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 ze zm.) Burmistrz Miasta Pszów powiadamia wyborców o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonymi na dzień 25 października 2015 roku.

Spis wyborców jest udostępniany do wglądu, na pisemny wniosek wyborcy, w Referacie Organizacyjno-Prawnym, Kadr i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pszów (budynek od ulicy Komuny Paryskiej, parter) w dniach od 05 października 2015 roku do 23 października 2015 roku w godzinach pracy Urzędu:

Poniedziałek              7:30 – 15:30
Wtorek                      7:30 – 15:30
Środa                        7:30 – 17:00
Czwartek                   7:30 – 15:30
Piątek                       7:30 – 14:00

Udostępnianie spisu wyborców do wglądu następuje przez udzielenie informacji, że osoba wskazana we wniosku jest ujęta w spisie wyborców lub nie figuruje w spisie (w tym również z powodu skreślenia ze spisu), albo że dane wpisane we wniosku różnią się od danych osoby wpisanej do spisu wyborców. Na żądanie wnioskodawcy udzielona informacja jest potwierdzana na piśmie.

BURMISTRZ MIASTA
/-/ Katarzyna Sawicka-Mucha