Projekt „Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V „Dobre rządzenie”, Działania 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałania 5.2.1. „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej ”. realizują w Partnerstwie :
Miasto Brzeg - Partner Projektu - www.brzeg.pl Miasto Głuchołazy - Partner Projektu – www.glucholazy.pl Miasto Kędzierzyn - Koźle -Partner Wiodący- Lider Projektu - www.kedzierzynkozle.pl Gmina Kornowac - Partner Projektu – www.kornowac.pl Gmina Krzyżanowice - Partner Projektu – www.krzyżanowice.pl Gmina Pietrowice Wielkie - Partner Projektu – www.pietrowicewielkie.pl Miasto Pszów - Partner Projektu – www.pszow.pl Miasto Racibórz - Partner Projektu - www.racibórz.pl Miasto Radlin - Partner Projektu – www.radlin.pl Miasto Rydułtowy - Partner Projektu – www.rydultowy.pl Powiat Brzeski - Partner Projektu – www.powiatbrzeski.pl Powiat Raciborski - Partner Projektu - www.powiatraciborski.pl
zgodnie z umową o dofinansowanie projektu nr UDA – POKL.05.02.01.-00- 362/08-00
Cel ogólny Projektu
Zapewnienie optymalnej jakości wykonywania zadań publicznych jednostek samorządu terytorialnego poprzez usprawnienie zarządzania procesami ich realizacji przez urzędy projektodawców.
Cele szczegółowe projektu
1) usprawnienie komunikacji wewnętrznej i obiegu dokumentów poprzez wdrożenie optymalnych modeli tych procesów, w tym skrócenie czasu otrzymywania przez stanowiska pracy komunikatów wewnętrznych oraz informacji o treści poleceń i dokumentów oraz zwiększenie liczby usług objętych możliwością świadczenia droga elektroniczną; 2) poprawa skuteczności określania potrzeb klientów poprzez wdrożenie optymalnych modeli mierzenia satysfakcji klientów; 3) podniesienie efektywności zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wdrożenie optymalnych modeli mierzenia satysfakcji pracowników i wartościowania stanowisk pracy; 4) zwiększenie liczby usług objętych skutecznym nadzorem poprzez wdrożenie optymalnych modeli zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością; 5) podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i pomocniczych w zakresie stosowania objętych projektem optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi zarządzania procesami realizacji zadań jednostki samorządu terytorialnego;
we wszystkich urzędach partnerów.
Działania objęte Projektem:
Wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi komunikacji wewnętrznej w 12 urzędach beneficjentów. Wdrożenie optymalnych modeli oraz 4 nowych lub modyfikacja 7 istniejących systemów elektronicznego obiegu dokumentów w urzędach beneficjentów. Wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi zarządzania ryzykiem w 12 urzędach beneficjentów. Wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach beneficjentów. Wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi mierzenia satysfakcji pracowników w 12 urzędach beneficjentów. Wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi wartościowania stanowisk pracy w 12 urzędach beneficjentów. Wdrożenie nowych systemów zarządzania jakością zgodnych z PN – EN ISO 9001 : 2001 w 9 urzędach beneficjentów lub rozwój i doskonalenie istniejących w 3 urzędach beneficjentów. Okres realizacji projektu : 1. 11. 2008 r. - 31.12.2012 r. Wartość projektu : 4 476 596 zł Kwota dofinansowania : 4 350 516 zł Wkład własny partnerów : 126 080 zł
Biuro Projektu : Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle , ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47 -200 Kędzierzyn-Koźle, tel.(077) 40 50 336 www.kedzierzynkozle.pl , www.bip.kedzierzynkozle.p l |